Beste øvelsene

CrossFit er en allsidig treningsform, og har derfor de beste øvelsene til styrketrening og kondisjonstrening. CrossFit er din nye bestevenn!

THRUSTER

Thruster er den perfekte øvelsen for å trene både din koordinasjon og fleksibilitet. Denne øvelsen bidrar til å styrke armer og bein. Dette er en øvelse som passer alle og utføres med en kettlebell eller en stang. Hold kettlebell foran brystet ditt og gå ned i kne akkurat som du tar en squat øvelse, du skal ha en 90-graders vinkel i kneleddet. Du skal deretter med en rask bevegelse skyve deg selv opp igjen og føre kettlebell over hodet.

LATERAL JUMPING BURPEE

Dette er en CrossFit øvelse som får hele kroppen din i gang. Denne øvelsen er kjent for å gi maksimal forbrenning. Øvelsen gjennomføres enkelt, stå med rette bein og len deg deretter forover, legg begge hendene dine i bakken og kast deg nedover. La gulvet treffe brystet ditt før du hopper raskt oppover og klapper hendene over hodet. Du skal deretter tilbake til startposisjon. Dette er en perfekt øvelse å ha i treningsøkten din, du trenger verken en kettlebell eller stang, du trenger bare deg selv. Ikke nok med at den gir den maksimal forbrenning, så bidrar den til å forsterke armene dine, brystet og lårene dine

TOES TO BAR

Dersom du ønsker en ny og morsom øvelse så er toes to bar den perfekte for deg. Dette er en øvelse som er det grunnleggende for styrke og kontroll, det forbedrer utvikling til skuldrene og ryggen din. Start øvelsen med å henge deg i en av våre stanger på treningssentret med samlede ben. Løft benene opp med bekkenet så det blir mulig for tærne dine å berøre stangen. Senk deretter beina dine med bekkenet rolig nedover og gjenta øvelsen.

Disse er det perfekte øvelsene for en Crossfitter som deg!