Den perfekte crossfit-treningen

Start riktig!

Svært mange avslutter medlemskapene sine og mister motivasjon til trening på grunn av dårlig start. Sammen skal vi hjelpe deg med å starte riktig, og på en profesjonell måte. Vi skal få alle øyne på deg gjennom de hotteste treningsøktene!

Atomic sit-ups

Vi skal starter din crossfit-økt med atomic sit-ups – dette er ikke vanlige sit-ups! Her kommer du til å styrke og stramme magemuskelen dine. Øvelsen er enkel, men svært effektiv og unik. Du starter med å ligge på ryggen, og har strake armer og bein som ikke rører bakken. Du skal deretter sette deg opp mens du bøyer beina og fører armene og beina mot hverandre, før du går tilbake til startposisjonen. Dette er en effektiv øvelse som ikke bare styrker magemusklene dine, men hoftene også.

Kettlebell step-ups

Crossfit handler om å utfordre hele kroppen, derfor er kettlebell step-ups øvelsen perfekt. Her bruker du store muskelgrupper og brenner kalorier lynraskt. Øvelsen er enkel: Ta tak i en kettlebell. Ta gjerne et par kg mer enn det du normalt er vant med, utfordre deg selv! Hold kettlebellen med begge hendene foran brystet, gå opp med den ene foten på en benk og løft deg opp slik at du står på benken med begge føttene.

Knebøy med press

Ønsker du en hard øvelse som fremhever formene dine? Knebøy med press trener rumpemusklene, lårene, armene, skuldrene og ryggen! Du gjennomfører fulle knebøy der du holder overkroppen oppreist og reiser deg opp igjen til startposisjonen. Startposisjonen er altså når du står stille med føttene i skulderbredde. Alle disse øvelsene skal du gjennomføre med en vektstang hvilende på skuldrene.

Her er eksempel på tre heftige treningsøkter du kan gjennomføre daglig med oss! Vi har mange andre øvelser å tilby. Sammen gjør vi crossfit mulig. Hva venter du på? Skaff deg drømmemedlemskapet.